Szolgáltatásom1
Vagy az előnyök csoportosítva
Szolgáltatásom2
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet
Szolgáltatásom3
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet
Call / Contact Centerek
Vagy az előnyök csoportosítva
Személyes ügyfélszolgálatok
Vagy az előnyök csoportosítva
Back Office
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet
Egyéb ügyfélkapcsolati területek
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet
Közel 20 éves tapasztalat Call Center és személyes ügyfélszolgálat munkatársainak képzésében
Megtiszteltetés számomra, hogy együtt dolgozhattam a 2000-es évek elején egy olyan tanácsadó céggel, akik Call Centerek megvalósítására specializálódtak. A projekteknek köszönhetően közvetlenül tapasztalhattam meg a Call Centerek felépítését, technikai megoldásaikat, folyamataikat és gyakorlati működésüket. Valójában ekkor szerettem bele (nagyon) ebbe a világba.
A mai napig különleges izgatottság és lelkesedés tölt el, amikor lehetőségem van Call/Contact Centerekben, és más ügyfélkapcsolati területeken dolgozó munkatársakkal találkozni, és a képzésükben részt venni
A tréningeknek, és a rendszeres „on the job” coachingoknak köszönhetően ismerem és értem a munkatársak mindennapi kihívásait, nehézségeit, stresszforrásait.
- Hogy tudom kialakítani a bizalmat az ügyfélben?
- Mit tegyek, ha nem akarja beazonosítani magát?
- Azt mondják, gondolkozzak az ügyfél fejével, de ezt hogy csináljam?
- Hogy érhetem el, hogy az ügyfél meghallgasson és elfogadja a válaszomat?
- Sokszor azt érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett az ügyféllel, pedig többször is érthetően elmondtam neki a kérdésére a választ. Hogy tudnám megértetni magam vele?
- Hogy kommunikáljam le, ha az ügyfélnek nincs igaza?
- Mit kezdjek az arrogáns, támadó, lekezelő, személyeskedő ügyfelekkel?
- A nap második felében már fáradt vagyok. Hogy tudom magam túltenni ezen?
- Hogy tudok a beszélgetési időmön rövidíteni?
- Hogy tudok egyszerre megfelelni a mennyiségi és minőségi elvárásoknak?
- Azt érzem, hogy túl nagy a nyomás. Hogyan tudom ezt jól kezelni és magas szinten teljesíteni?
- Stresszel, hogy hallgatják a beszélgetésemet. Hogy tudom ezen túltenni magam?
- Arrogáns, támadó ügyfelek felzaklatnak. Hogy tudok a következő hívásban máris nyugodt és udvarias lenni?
- Hogy kezdjek egy értékesítési célú beszélgetést úgy, hogy ne utasítson el rögtön az elején?
- Nem vagyok értékesítő/nem szeretek értékesíteni, nyomulásnak tartom. Hogy adjak el így bármit is?
- „A konkurenciánál olcsóbb.” Ezt hogy kezeljem?
- Milyen praktikák vannak a „….” kifogások kezelésére?
- Hogy tudom kialakítani a bizalmat az ügyfélben?
- Mit tegyek, ha nem akarja beazonosítani magát?
- Azt mondják, gondolkozzak az ügyfél fejével, de ezt hogy csináljam?
- Hogy érhetem el, hogy az ügyfél meghallgasson és elfogadja a válaszomat?
- Sokszor azt érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett az ügyféllel, pedig többször is érthetően elmondtam neki a kérdésére a választ. Hogy tudnám megértetni magam vele?
- Hogy kommunikáljam le, ha az ügyfélnek nincs igaza?
- Mit kezdjek az arrogáns, támadó, lekezelő, személyeskedő ügyfelekkel?
- A nap második felében már fáradt vagyok. Hogy tudom magam túltenni ezen?
- Hogy tudok a beszélgetési időmön rövidíteni?
- Hogy tudok egyszerre megfelelni a mennyiségi és minőségi elvárásoknak?
- Azt érzem, hogy túl nagy a nyomás. Hogyan tudom ezt jól kezelni és magas szinten teljesíteni?
- Stresszel, hogy hallgatják a beszélgetésemet. Hogy tudom ezen túltenni magam?
- Arrogáns, támadó ügyfelek felzaklatnak. Hogy tudok a következő hívásban máris nyugodt és udvarias lenni?
- Hogy kezdjek egy értékesítési célú beszélgetést úgy, hogy ne utasítson el rögtön az elején?
- Nem vagyok értékesítő/nem szeretek értékesíteni, nyomulásnak tartom. Hogy adjak el így bármit is?
- „A konkurenciánál olcsóbb.” Ezt hogy kezeljem?
- Milyen praktikák vannak a „….” kifogások kezelésére?
- Hogy tudom kialakítani a bizalmat az ügyfélben?
- Mit tegyek, ha nem akarja beazonosítani magát?
- Azt mondják, gondolkozzak az ügyfél fejével, de ezt hogy csináljam?
- Hogy érhetem el, hogy az ügyfél meghallgasson és elfogadja a válaszomat?
- Sokszor azt érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett az ügyféllel, pedig többször is érthetően elmondtam neki a kérdésére a választ. Hogy tudnám megértetni magam vele?
- Hogy kommunikáljam le, ha az ügyfélnek nincs igaza?
- Mit kezdjek az arrogáns, támadó, lekezelő, személyeskedő ügyfelekkel?
- A nap második felében már fáradt vagyok. Hogy tudom magam túltenni ezen?
- Hogy tudok a beszélgetési időmön rövidíteni?
- Hogy tudok egyszerre megfelelni a mennyiségi és minőségi elvárásoknak?
- Azt érzem, hogy túl nagy a nyomás. Hogyan tudom ezt jól kezelni és magas szinten teljesíteni?
- Stresszel, hogy hallgatják a beszélgetésemet. Hogy tudom ezen túltenni magam?
- Arrogáns, támadó ügyfelek felzaklatnak. Hogy tudok a következő hívásban máris nyugodt és udvarias lenni?
- Hogy kezdjek egy értékesítési célú beszélgetést úgy, hogy ne utasítson el rögtön az elején?
- Nem vagyok értékesítő/nem szeretek értékesíteni, nyomulásnak tartom. Hogy adjak el így bármit is?
- „A konkurenciánál olcsóbb.” Ezt hogy kezeljem?
- Milyen praktikák vannak a „….” kifogások kezelésére?
Mottóm és hitvallásom:
„A sikeresség és a magas szintű munkahelyi teljesítmény az erős belső motiváció záloga.”
Küldetésem:
„Felébreszteni a résztvevőimben a belső motivációjukat, segíteni megtalálni és megvalósítani a céljaikat, sikeresebbé tenni őket a munkahelyükön és az életükben egyaránt.”
Az együttműködés lehetőségei:
Az együttműködés lehetőségei:
Az együttműködés lehetőségei:
Tematikus tréningek
„On the job coaching”
Hanganyag elemzés
- önálló projektként
- vagy fejlesztő tréningek részfeladataként.
Próba-vásárlások
- Mistery call és
- Mistery shopping formájában.
Script írás
Etikai kódex
???Részvétel kiválasztási folyamatban
Milyen lépésekből áll majd a közös munkánk?
Ahogy a várható eredmények 2. pontjában írtam: minden tréning egyedi. Ezért első lépésben pontosan felmérem az igényeket. Megbeszéljük, milyen területről van szó, régi vagy új munkatársak az érintettek, ki a célcsoport, milyen problémákra, helyzetekre keressük a megoldást és milyen egyedi szempontokra kell figyelni.
Ezt követően összeállítom az ajánlatot, belekalkulálva az előbbieket, valamint a létszámot, a helyszínt és az időtartamot. Amennyiben az ajánlatomat elfogadják, szerződésbe foglaljuk a megállapodásunkat.
A megbízásban rögzített kritériumok alapján elkészítem a tréning részletes tematikáját és egyeztetem a vezetőséggel az elképzeléseket. Amennyiben további kérés, új szempont merül fel, beépítem a forgatókönyvbe.
A megbeszéltek alapján a kiválasztott helyen és időben megtartom a tréninget a kijelölt munkatársak számára.
A tréning folyamatáról, közvetlen eredményéről, a tapasztalatokról és a hatékonyság növelés szempontjából hasznos információkról beszámolok a vezetőség számára.
Ahogy egy fecske sem csinál nyarat, egyetlen tréning sem jelenti önmagában a teljes siker receptjét. Ahhoz nyújt segítséget, hogy feltárjuk a fejlesztendő pontokat, beindítsuk a folyamatokat és megalapozzuk az új módszerek tudatossá formálását. Az eredmény akkor lesz tartós, ha az utánkövetés is biztosított.
Kiemelt referenciáim
KAPCSOLAT
Telefonon: +36 20 111-11-11
Email: contacts@company.com
254 Walt Whitman Road Brooklyn, NY 11219
MON-FRI 09:00 - 19:00, SAT-SUN 10:00 - 14:00
Customers reviews
What people say?
Testimonials
Köszöntelek!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.